Monday, 14 November 2011

ΤΟ ΕΨΙΛΟΝ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ ΚΑΙ Η ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΙΑΣ


Αναπάντητη (και πλέον ανοιχτή) επιστολή στη Σίσσυ Αλωνιστιώτου, Διευθύντρια του περιοδικού ΕΨΙΛΟΝ της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας 

Αθήνα 11 Οκτωβρίου 2011

Αγαπητή Σίσσυ 

Τελευταία βομβαρδίζομαι από μηνύματα φίλων μου, στο Facebook, στο Τwitter, στο Likedin και σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα οποία μετέχω ενεργά, σχετικά με το αν είμαι συνεργάτης του Έψιλον.
O λόγος είναι ο εξής: από το 2006 διατηρώ προσωπική ιστοσελίδα με την επωνυμία Angelus Novus, στην οποία δημοσιεύω κείμενα και οπτικοακουστικό υλικό που σχετίζονται εν πολλοίς με την επαγγελματική μου δραστηριότητα -είμαι ανεξάρτητος ερευνητής στο πεδίο των κοινωνικών επιστημών (ιστορικός-ανθρωπολόγος), μεταφραστής και επιμελητής εκδόσεων και εκθέσεων, δημοσιογράφος και, εδώ και λίγο καιρό, σύμβουλος σε εταιρεία επικοινωνίας. Προφανώς με συγχέουν με τον συντάκτη της αξιόλογης στήλης σας Angelus Novus, ο οποίος επέλεξε την ψευδωνυμία, πράγμα καθ' όλα θεμιτό στο δημοσιογραφικό επάγγελμα.

Δεν θα ισχυριστώ ότι με την είσοδό μου στην μπλογκόσφαιρα υπό τη συγκεκριμένη επωνυμία, δικαιούμαι να εγείρω οιαδήποτε διεκδίκηση πνευματικού δικαιώματος -άλλωστε ήδη στην προμετωπίδα του blog μου είναι εμφανής η θέση μου, ότι δηλαδή ακολουθώ την πρακτική των Creative Commons. To πρόβλημα ανακύπτει από το γεγονός ότι η ιστοσελίδα μου είναι:
1. επώνυμη, δηλαδή σημαίνεται εμφανώς με το όνομα Δημήτρης Κοσμίδης / Dimitris Cosmidis
2. σε αυτήν καταχωρούνται κείμενά μου τα οποία έχουν δημοσιευθεί σε βιβλία, εφημερίδες και περιοδικά με την υπογραφή Δημήτρης Κοσμίδης
3. αρκετά από τα πιο πάνω κείμενα "ανεβαίνουν", μέσω του blog μου (περισσότερες από 30.000 επισκέψεις) στους προσωπικούς μου λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που προανέφερα, δηλαδή απευθύνονται σε ένα σχετικά μεγάλο αριθμό άμεσα συνδεδεμένων με εμένα χρηστών (μόνο στο Facebook, μεταξύ άλλων, περισσότεροι από 1800 φίλοι) και αναγνωσιμότητά κατά πολύ πολλαπλάσια.
4. ο αστερίσκος ο οποίος έπεται της ταυτότητας του συντάκτη σας, επεξηγώντας την "ταυτότητα"/επιλογή ψευδωνύμου Angelus Novus, παραπέμπει ευθέως στο ιδρυτικό post του blog μου, που χρονολογείται από το 2007, με αναφορά στον ομώνυμο πίνακα του Paul Klee, και στο συγκεκριμένο απόσπασμα από τις "Θέσεις για την Ιστορία" του Walter Benjamin, το οποίο έχω μεταφράσει στα ελληνικά, παραθέτοντας το γερμανικό πρωτότυπο και τη γαλλική μετάφραση. Η μετάφραση του ίδιου αποσπάσματος από τον συντάκτη σας, δεν αναφέρει μεταφραστική πηγή, ούτε μου θυμίζει -εκτός κι αν η μεσόκοπη μνήμη μου με απατά- την πρώτη μετάφραση του κειμένου στα ελληνικά από τον Δημοσθένη Κούρτοβικ (Βάλτερ Μπένγιαμιν, Δοκίμια για την τέχνη, Κάλβος, Αθήνα 1978).
5. έχω βάσιμους λόγους να πιστεύω ότι ο καθ' όλα αξιόλογος συνεργάτης σας φιλοτέχνησε την ψευδώνυμη ταυτότητά του "αναπροσαρμόζοντας" δημιουργικά το ιδρυτικό concept του blog μου,http://angelusnovus-dixit.blogspot.com/2007/06/walter-benjamin-angelus-novus.html, το οποίο επέλεξα μετά από εξαντλητική έρευνα στη παγκόσμια μπλογκόσφαιρα προκειμένου να μην υποπέσω σε αντίστοιχο ολίσθημα
6. είναι αυτονόητο ότι δεν πρόκειται να κάνω την τρίχα τριχιά και να απαιτήσω ικανοποίηση, συμβολική η υλική, για την όποια ηθική ζημία -λέμε τώρα-, αλλά τι να κάθoμαι να εξηγώ στους πολυπληθείς εγγράμματους και συνάμα εγρήγορους φίλους μου που τυγχάνουν ταυτόχρονα φανατικοί αναγνώστες του Έψιλον;

Φιλικά 

Δημήτρης Κοσμίδης 





Παρά την παρέλευση ενός μήνα από την αποστολή της επιστολής με e-mail, η Σίσσυ Αλωνιστιώτου απαξίωσε να απαντήσει. Προσπαθώντας σήμερα να επικοινωνήσω τηλεφωνικά μαζί της, πληροφορήθηκα από συνεργάτιδά της ότι είναι υπερβολικά απσχολημένη για να ασχοληθεί με αυτό το πρόβλημα δεοντολογίας. Της διαμήνυσα την αλληλεγγύη μου για τα προβλήματα της Ελευθεροτυπίας, κατέστησα ωστόσο σαφές ότι θα προχωρήσω στην κοινοποίηση του ζητήματος στο διαδίκτυο.

13 comments:

akrat said...

νομίζω ότι φέρεστε εξαιρετικά

μπράβο σας

δεν πειράζει ας είμαστε γαλαντόμοι...

Summertime Blues said...

είσαι σίγουρος ότι το διάβασε καν;

Dimitris Cosmidis said...

δεν είναι ζήτημα "γαλαντομίας" ή καλών τρόπων. Το επαπειλούμενο κλείσιμο της Ελευθεροτυπίας, πέρα από το ότι οδηγεί στην ανεργία πολλούς συναδέλφους μας, αποτελεί και πλήγμα στην πολυφωνία του ελληνικού τύπου, συνεπώς η συμπαράστασή μας είναι δεδομένη, ακόμα και από τη θέση του επισφαλούς, εκτός πλέον μισθολογίου, διαδικτυακού δημοσιογράφου. Ωστόσο, η σιωπή της κυρίας Αλωνιστιώτου σχετικά με το κρούσμα αντιδεοντολογικής συμπεριφοράς εις βάρος μου από το έντυπο που διευθύνει, είναι απαράδεκτη.

Anonymous said...

Αγαπητέ κ. Κοσμίδη
Διάβασα ομολογώ με έκπληξη το δημοσίευμα στην ιστοσελίδα σας με την επωνυμία Angelus Novus και ήθελα να απαντήσω σε σας αλλά και στους αναγνώστες σας, οι οποίοι μπορεί να μπερδεύτηκαν διαβάζοντας την συνώνυμη στήλη μου στο Έψιλον της Ελευθεροτυπίας
1.Για μια σειρά από λόγους οι οποίοι αποτελούν προσωπική μου επιλογή δεν είμαι μέλος στο Facebook, στο Τwitter, στο Linkedin και στα άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα οποία αναφέρεσθε. Ως εκ τούτου δεν έκρινα σκόπιμο, ούτε καν το σκέφτηκα (ομολογώ!) να κάνω κάποια έρευνα για την χρήση ανάλογου ψευδωνύμου στην «μπλογκόσφαιρα». Άλλωστε πρόκειται για αρθρογραφία σε άλλο μέσον, στην έντυπη δημοσιογραφία, χωρίς να σημαίνει αυτό ότι υποτιμάω την διακίνηση των ιδεών στον ψηφιακό χώρο.
Αγνοούσα ειλικρινά τον ιστότοπο σας, όπως και το ότι υπάρχει θεατρική ομάδα που ονομάζεται Angelus Novus κλπ, που μόλις τελευταία ανακάλυψα μέσω google.
Προς το παρόν διαθέτω μόνο την διεύθυνση mail την οποία και σας κοινοποιώ και την οποία θα προσθέσω στην ταυτότητα μου: angelusnovus11@gmail.com
2. Η χρήση του ψευδωνύμου Angelus Novus έγινε για την αλληγορία στην οποία παραπέμπει και για την επίκληση του Walter Benjamin, το πνεύμα του οποίου θα ήθελα να τροφοδοτεί αλλά και να «προστατεύει» τα άρθρα μου !
3. Η επεξήγηση της ταυτότητας του ψευδωνύμου με αστερίσκο στα άρθρα μου, λέτε πως παραπέμπει ευθέως στο ιδρυτικό post του blog σας, που χρονολογείται από το 2007. Επίσης λέτε πως έχετε βάσιμους λόγους να πιστεύετε ότι φιλοτέχνησα την ψευδώνυμη ταυτότητά μου "αναπροσαρμόζοντας" δημιουργικά το «ιδρυτικό concept του blog», το οποίο επιλέξατε μετά από εξαντλητική έρευνα στη παγκόσμια μπλογκόσφαιρα προκειμένου να μην υποπέσετε σε αντίστοιχο με το δικό μου «ολίσθημα».
Θεωρώ όμως πως υπερβάλλετε, ίσως από τον φόβο της λογοκλοπής ή της κλοπής ιδεών, που είναι όντως μια πραγματικότητα στο παγκόσμιο δίκτυο.
Η συγκεκριμένη θέση (IX) για την Ιστορία του Walter Benjamin, την πρωτοτυπία της οποίας διεκδικείτε, είναι ευρέως γνωστή. Αποκλείετε την περίπτωση κάποιος ή κάποιοι να την γνωρίζουν, όπως και γενικότερα το έργο του Walter Benjamin (όχι μόνο από την ελληνική αλλά και την διεθνή βιβλιογραφία), πριν ή και μετά από σας, χωρίς να σας αντιγράφουν ;
4. Προκειμένου όμως να καθησυχάσω την ανησυχία σας, σας πληροφορώ πως για το συγκεκριμένο απόσπασμα από τις "Θέσεις για την φιλοσοφία της Ιστορίας" του Walter Benjamin χρησιμοποίησα:
α. την γαλλική έκδοση BENJAMIN Walter. Essais 2 / 1935-1940, (traduit de l’allemand par Maurice De Gandillac), Paris : Denoël / Gonthier, 1983, 215 p. (στην σελίδα 200 υπάρχει το εν λόγω απόσπασμα IX)
β. SCHOLEM Gershom. Walter Benjamin. Histoire d’une amitié, (traduit de l’allemand par Paul Kessler. Notes de Roger Errera), Paris : Hachette Littératures (Pluriel), 2001, 263 p. (στην σελίδα 121, αναφέρεται η ιδιαίτερη σχέση του Benjamin με τον πίνακα του Klee) και
γ. Για την απόδοση στα ελληνικά προτίμησα αντί της δικής μου μετάφρασης ή του Δημοσθένη Κούρτοβικ, την απόδοση της Νέλλης Ανδρικοπούλου στην εισαγωγή του έργου Μονόδρομος, το οποίο και μετέφρασε: BENJAMIN Walter. Μονόδρομος,(εισαγωγή-μετάφραση: Νέλλη Ανδρικοπούλου), Αθήνα : Άγρα, 2004, 139 σ. Στο συγκεκριμένο έργο κάνω βιβλιογραφική αναφορά στο πρώτο μου άρθρο.(συνέχεια)

Anonymous said...

(συνέχεια)
5. Ίσως η παρανόηση να προήλθε και από την άποψη μου πως σε μια δημοσιογραφική στήλη είναι κουραστικό αλλά και «επιστημονικοφανές» να αναφέρει κανείς σχολαστικά βιβλιογραφικές παραπομπές.
Παρ’ όλο που κεντρική ιδέα της στήλης μου είναι να σχολιάσω την επικαιρότητα δίνοντας τον λόγο και στους άλλους, τα κείμενα των οποίων ενσωματώνω στα άρθρα μου, προσπαθώ να αποφύγω τις σχολαστικές βιβλιογραφικές παραπομπές. Με τις γενικές βιβλιογραφικές μου αναφορές στο τέλος των κειμένων, όπου σημειώνω τις πηγές μου, θέλω κυρίως να δώσω το κίνητρο στον αναγνώστη να συνεχίσει εκείνος την δική του εξερεύνηση ή κριτική προσέγγιση σε ορισμένα κείμενα-πυξίδες και όχι να κοινοποιήσω την δική μου επιστημονική επάρκεια.
Αυτή η επάρκεια, όπως άλλωστε γνωρίζετε, μπορεί να κρίνεται αυστηρά σε άλλα πεδία, όπως π.χ.αυτό της επιστημονικής δημοσίευσης. Και εκεί είχα την ευκαιρία να διαπιστώσω πολλά σοβαρά θέματα κλοπής (λόγου και ιδεών), στα οποία όμως πρωταγωνιστεί ο ψηφιακός χώρος. Και όχι τόσο το αντίστροφο…
6. Ελπίζω να σας έπεισα με τις ειλικρινείς διευκρινήσεις μου και να διέλυσα την παρεξήγηση. Η εκτενής μου αναφορά σε ένα ανάλογο θέμα είναι επομένως όχι απολογητική για κάτι το οποίο με κατηγορείτε άδικα, αλλά και γιατί διατηρώ τόσο εγώ (όσο και η Ελευθεροτυπία που φιλοξενεί τα άρθρα μου), πιθανά την ίδια ευαισθησία με σας.
7.Τέλος, λυπάμαι πολύ που δημιούργησα αναστάτωση στην επικοινωνία με τους αναγνώστες σας, το οποίο θα μπορούσε να είχε συμβεί ακόμη και αν είχαμε όχι το ίδιο ψευδώνυμο, αλλά και το ίδιο όνομα και επώνυμο. Ελπίζω να το αποκατέστησα. Πολλούς φιλικούς χαιρετισμούς. Angelus Novus X

Δάφνη Χρονοπούλου said...

Καλή η αποσαφήνιση προς εμάς τους αναγνώστες αλλά και πολύ ενδιαφέρουσα η αντίδραση. Όχι πως δεν την περίμενα.
Είναι θλιβερό σύμπτωμα της εποχής η περιφρόνηση του πνευματικού δικαιώματος από ανθρώπους των ΜΜΕ και η πεποίθηση πως το Internet είναι ξέφραγο αμπέλι.
Κρίμα, θα ήταν μεγάλη ανακούφιση αν στο επόμενο post διαβάζαμε την απάντηση της Σύνταξης.

Dimitris Cosmidis said...

@Αnonymous Αγαπητέ κ. Anonymous
Διάβασα ομολογώ με ευχάριστη έκπληξη το σχόλιό σας, αν μη τι άλλο γιατί μπήκατε στον κόπο να απαντήσετε, πράγμα που δεν έπραξε η καθ’ ύλην αρμόδια κυρία Αλωνιστιώτου. Επιτρέψτε μου, ωστόσο να παρατηρήσω ότι η άποψή σας περί δημοσιογραφικής δεοντολογίας με αφήνει ενεό. Και εξηγούμαι:

1. Προφανώς και δεν είστε υποχρεωμένος να μετέχετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή στην μπλογκόσφαιρα, δεν επιτρέπεται όμως να αγνοείτε ότι η «έντυπη» δημοσιογραφία τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε συνεχή διαπλοκή και διαντίδραση με την ηλεκτρονική. Πλείστοι έλληνες δημοσιογράφοι διατηρούν ιστοσελίδες στο διαδίκτυο, πάμπολλοι bloggers δημοσιογραφούν σε περιοδικά και εφημερίδες, η συντριπτική πλειοψηφία των συντακτών χρησιμοποιούν ως πηγή το διαδίκτυο, ανώνυμες και επώνυμες ιστοσελίδες αντλούν υλικό από τις ηλεκτρονικές σελίδες των εντύπων κ.ο.κ. Όσο και αν το δίκαιο περί πνευματικών δικαιωμάτων βρίσκεται ακόμη υπό διαμόρφωση, κάποιοι κανόνες της παλιάς, καλής, προ ίντερνετ δημοσιογραφικής δεοντοογίας εξακολουθούν να ισχύουν, με πρώτον από όλους την αναφορά της πηγής της πληροφορίας.
2. Συγκινητική η επίκληση του πνεύματος του Benjamin όσον αφορά την «προστασία» και την «τροφοδοσία» των άρθρων σας, ελάχιστα όμως πειστική ως προς την de facto παραβίαση του στοιχειώδους δικαιώματός μου να παραμένω επώνυμος δημοσιογράφος τόσο στον περιοδικό/ημερήσιο τύπο όσο και στο διαδίκτυο υπό τη διπλή επωνυμία Δημήτρης Κοσμίδης / Angelus Novus. Δεν γνωρίζω από πότε δημοσιεύετε, οφείλω ωστόσο να σας πληροφορήσω ότι δεκάδες επώνυμα άρθρα μου, δημοσιευμένα στο Βήμα, την Καθημερινή, στη Real News, στον Ταχυδρόμο των Νέων, στο Big Fish του Πρώτου Θέματος και αλλού έχουν αναδημοσιευθεί στην ιστοσελίδα μου, όπου εμφανέστατα δίπλα στο Angelus Novus υπάρχει το ονοματεπώνυμό μου και η σελίδα μου στο Facebook, και ακριβώς από κάτω η ένδειξη Creative Commons με την υπόμνηση Some rights reserved. Σύμφωνα με τη λογική σας, θα μπορούσατε εξίσου καλά να χρησιμοποιήσετε για τη στήλη σας στο ΕΨΙΛΟΝ το ψευδώνυμο «Βλέμμα» (ιστοσελίδα του Νίκου Ξυδάκη της Καθημερινής), Protagon (του Σταύρου Θεοδωράκη του Μega) ή Πιτσιρίκος (του γνωστού Πιτσιρίκου), ή ακόμα, για να πάμε πιο παλιά, Σίβυλλα, Δειπνοσοφιστής, Αθήναιος και ό,τι άλλο προαιρείσθε –εκτός βέβαια θεωρείτε τους ως άνω συναδέλφους πιο επώνυμους από τους κοινούς (ή δευτεροκλασάτους) επώνυμους.

Dimitris Cosmidis said...

(συνέχεια εκ των προηγουμένων)
3. Εσείς μπορείτε να θεωρείτε «υπερβολή» την ευθιξία μου ως προς την υφαρπαγή του «ιδρυτικού μου concept” και να αρνείσθε ότι υποπέσατε στο ολίσθημα της λογοκλοπής επικαλούμενος το ελαφρυντικό της αγνοίας προσώπων και πραγμάτων, την ίδια όμως στιγμή παρέχετε ο ίδιος τεκμήριο της ελαφρότητας με την οποία αντιμετωπίζετε το ζήτημα της πνευματικής ιδιοκτησίας, μνημονεύοντας άπαξ τη μεταφράστρια του αποσπάσματος του Benjamin που χρησιμοποιείτε (Νέλλη Ανδρικοπούλου), και ξεχνώντας την στη συνέχεια, για να μην “κουράσετε” όπως ισχυρίζεσθε τον αναγνώστη του Εψιλον με σχολαστικές βιγλιογραφικές αναφορές, με αποτέλεσμα ο αναγνώστης να υποθέτει εύλογα ότι και η μετάφραση είναι δικό σας πνευματικό δημιούργημα –όπως άλλωστε και η επιλογή ψευδωνύμου (Angelus Novus + Klee + Benjamin + Θέσεις για τη φιλοσοφία της Ιστορίας). Προφανώς και δεν μπήκατε στον κόπο να ζητήσετε την άδεια από τη μεταφράστρια ή τον κύριο Πετσόπουλο, των εκδόσεων Άγρα, για την χρήση του εν λόγω αποσπάσματος, αλλά φαίνεται αυτά είναι ψιλά γράμματα για τα δεοντολογικά standard σας, εκτός κι αν «καθαρίζει» για λογαριασμό σας η κυρία Αλωνιστιώτου.
4. “θέλω κυρίως να δώσω το κίνητρο στον αναγνώστη να συνεχίσει εκείνος την δική του εξερεύνηση ή κριτική προσέγγιση σε ορισμένα κείμενα-πυξίδες και όχι να κοινοποιήσω την δική μου επιστημονική επάρκεια…”. Τι να κοινοπoiήσετε κύριε Αnonymous aka Angelus Novus X, εσείς είστε υπεράνω κριτικού ελέγχου, τη μια προφασιζόμενοςάγνοια, την άλλη διατελώντας έμπλεως καλών και αφοπλιστικών προθέσεων. Λυπάμαι ειλικρινά για το ότι θα διαψεύσω τις ελπίδες σας για διάλυση «παρεξηγήσεων», «επανόρθωση» ατοπημάτων και «αποκατάσταση» του δίκιου μου: η Κόλαση φαίνεται ότι είναι Μονόδρομος, και η φρούδευση αναπόδραστη. Σας επιστρέφω τη φιλία σας ως ανεπίδοτη.

Janna Tsokou said...

Εντυπωσιακή η εμμονή στην ανωνυμία!

Dimitris Cosmidis said...

@Anonymous Θα είσασταν πιο πειστικός για τις αγαθές προθέσεις, αν δημοσιεύατε την απάντησή σας στη στήλη σας στο "Ε", και όχι απλώς στην ταπεινή μου ιστοσελίδα

Anna Maneta said...

Πράγματι,είναι εντυπωσιακή και η αδιαφορία εκ μέους της κας Αλωνιστιώτου ,ιδιαίτερα όμως ενοχλητική είναι η επιμονή ενός ανθρώπου να δημοσιεύει τις απόψεις του(ποιανού τελικά)κλέβοντας την επωνυμία του blog κάποιου που δεν κρύβεται,χωρίς να ερευνήσει προηγουμένως και με τη φτηνή δικαιολογία της άγνοιας σε σχέση με το διαδίκτυο.
Αυτή η συμπεριφορά,κατά την ταπεινή μου γνώμη,δείχνει άνθρωπο που είτε είναι σχιζοφρενής και δεν συμφωνείμε τις ίδιες του τις απόψεις(οπότε κρύβει την ταυτότητά του),είτε φοβάται να την αποκαλύψει γιατί δεν μπορεί να δεχτεί την όποια κριτική μπορεί να επιφέρει μια δημοσίευση.
Σε κάθε περίπτωση,θεωρώ ανήθικη τη δημοσίευση ανώνυμων κειμένων-ποσω δε μάλλον με κλεμμένο ψευδώνυμο-από οποιοδήποτε σοβαρό έντυπο.

Dimitris Cosmidis said...

Σχόλια από τη δημοσίευση της ανάρτησης στο Facebook

Effi Yannopoulou Ανώνυμος σε μια συζήτηση σαν κι αυτήν; Γιατί δεν βάζει το ονοματάκι του δηλαδή; Και επιπλέον, αυτός που αρχικά παρουσιάζεται σχεδόν διαδικτυακά αναλφάβητος, πώς πληροφορήθηκε το εν λόγω ποστ και έσπευσε να απαντήσει;
19 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1
Dimitris Cosmidis από την κυρία Αλωνιστιώτου, προφανώς. Τώρα, γιατί δεν βάζει την απάντησή του στη στήλη του στο Εψιλον, προφανέστατα για να μην κουράσει τους αναγνώστες του ...και την κυρία Αλωνιστιώτου
19 ώρες πριν · Μου αρέσει!

Effi Yannopoulou Ναι, βέβαια... Θα τους αφήσει και πάλι να αναζητήσουν μόνοι τους την απαραίτητη βιβλιογραφία. Εσύ ενημέρωσες την Αλωνιστιώτου ότι θα το βάλεις στο μπλογκ δηλαδή; Και όσο το ζήτημα περιοριζόταν στη μεταξύ σας αλληλογραφία θεωρούσε πως δεν χρήζει απάντησης, ενώ όταν μπήκε στο μπλογκ τον ενημέρωσε για να απαντήσει υπογράφοντας ως Ανώνυμος; Εξαιρετικό!
19 ώρες πριν · Μου αρέσει!
Dimitris Cosmidis Μετά από ένα μήνα μάταιης αναμονής για απάντηση στο mail μου, και αφού αρνήθηκε να βγει στο τηλέφωνο προχθές, ενημέρωσα τη γραμματέα της ότι θα το κοινοποιήσω
19 ώρες πριν · Μου αρέσει!

Anna Maneta Dhmhtrh,sxoliasa hdh .an xreiastei,stelnw kai sthn "E".Aparadekto.

Νοσφεράτος said...

πραγματι οταν πρωτο διαβασα στο Ε ημουν σχεδον σιγουρος οτι ηταν ο ..Δημητρης .. Ετσι τουστειλα μηνυμα στο Face book ..


ε τι να πώ.. Φανταζομαι οτι θα βρεθει κανεις και να μου πει κ Νοσφερατε ο Νοσφερατους ειναι ευρεως γνωστος πριν απο σας ,οι Σπηλιες υπήρχαν πολύ πριν απο σας ..και να μου κοτσαρει καμμμια Σπηλια του Νοσφερατου στο ..Ε η αλλου ..

τι μπορουμε να κανουμε; .. να ..κατοχυρωνουμε;τρελα πραγματα..
--------------------------------
αν βγαλουμε κανενα μπλογκ με το τιτλο ''ελευθεροτυπία'' η ''Ε'' και με το επιχειρημα οτι ως λεξεις υφιστανται πολύ πολύ πριν βγει η ελευθεροτυπία ..θα τους αρεζε;Η θα μας τρεχανε στα δικαστηρια ;
κατα τα αλλα ..ενισχυστε την ελελευθεροτυπία και γιατι δεν της δινουν δανειο κλπ..Καθε μερα μηνυματα μουρχονται..
Εχεις την συμπαρασταση μου φιλε Δημητρη . Και εκανες αυτο που επρεπε .. Απο κει και πέρα αστους. Αμα δεν καταλαβανουν (η κανουν ποως δεν ) τι να καταλαβουν;